Monday, March 26, 2012

Påskeegg til salgs på Epla

Da har jeg lagt ut noen nye påskeegg på Karius butikken på Epla. Eggene er stående og har ett stykk pip-pip. Måtte bare teste ut kaninene på et egg også. Liker at motivet går helt rundt. Denne første “prototypen” skal 1-åringen min få, men ikke umulig at jeg lager noen flere og legger ut på Karius de nærmeste dagene. Update: klærne til kaninene er servietter som jeg har limt på med decoupagelim.
marstein påske egg
marstein påske egg kanin2   marstein påske egg kanin4   marstein påske egg pippip rosa 2
Alle eggene er kjøpt på Panduro og har en røff overflate. Eggene jeg har lagd tidligere har vært glatte i utgangspunktet, men som jeg har gjort røffe ved å krølle avispapir og lime på.

9 comments:

  1. Åååå!!!! Ønske, ønske!
    Portofritt :)

    ReplyDelete
  2. Går det an å bestille et egg med kaniner på, eller?
    De var bare superfine!
    Flinka! :)

    ReplyDelete
  3. Superfine egg! Digga kaninene òg eg, sjølv om eg er fuglefantast:-)

    Klem

    ReplyDelete
  4. Wow, de var utrolig flotte! Falt helt for de med kaniner:)

    ReplyDelete
  5. Utrolig fine egg! Fant deg via Siw sin lenkekjærlighetinnlegg, og for et tips! Kommer tilbake! God helg!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...